سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در بیانیه‌ای آورده است: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی، تمسک و تأسی به سیره ولایتمداری و مقاومت رزمندگان مخلص اسلام در آن روزگار حماسه، راهبردی ظفرآفرین در هنگامه جنگ اراده‌ها می باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، در بیانیه ای با اشاره به رشادت های مردم در دوران دفاع مقدس، آورده است: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی، تمسک و تأسی به سیره ولایتمداری و مقاومت رزمندگان مخلص اسلام در آن روزگار حماسه، راهبردی ظفر آفرین در هنگامه جنگ اراده‌ها می باشد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب برومند و سربلند اسلامی مردم غیور ایران که اکنون در ستیغ فرازمند چهلمین سال درخشش خود، در سایه رایت هدایت امامین انقلاب اسلامی، الگو و اسوه تمامی نهضت‌های ضد استکباری و آزادی خواهی در جهان است، آورده است که بالندگی انقلاب مرهون و مدیون مجاهدت ها و ایثارگری‌های مردانی پولادین از تبار آزادگان کربلایی است که در هشت سال دفاع مقدس  دلیرانه  در مقابل تمام دنیای کفر و نفاق ایستادند و اوراق زرّین غیرت و شهامت را در دفتر بشریّت جاودانه کردند.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه امروز در گام دوم انقلاب اسلامی، تمسک و تأسی به سیره ولایتمداری و مقاومت رزمندگان مخلص اسلام در آن روزگار حماسه، راهبردی ظفر آفرین در هنگامه جنگ اراده‌ها بوده و پیروزی های پی در پی و پر افتخار جبهه اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) را در تمامی کارزار ها در پی داشته، خاطر نشان کرده است: بی تردید بهره گیری از اندیشه و توان جوانان مومن و انقلابی، این سرمایه‌های بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، مهمترین راهکار پیروزی در همه عرصه‌ها از جمله جنگ اقتصادی علیه تحریم‌های خبیثانه و خائنانه دشمنان خواهد بود. بر دولتمردان، نمایندگان و تمامی مسئولین و کارگزاران نظام اسلامی است که با احیای روحیه جهادی و مدیریت انقلابی و مخلصانه آن دوران، شکوفایی و پیشرفت روز افزون میهن اسلامی را رقم زنند.

وی تاکید کرده است: حوزه‌علمیه آگاه، انقلابی و تمدن ساز خراسان همچون همیشه با رشادت و بصیرت و نصب العین قرار دادن رهنمودهای پیامبرگونه قاعده عظیم الشأن، حضرت ولی امر، آیت الله العظمی امام خامنه ای پیشتاز و خط شکن حرکت خروشنده ملت مسلمان ایران در تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی آورده است: گرامی می‌داریم یاد و خاطره آن روح قدسی خدا، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت  امام خمینی و تمامی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حریم و حرم را و از خداوند متعال علو درجات را برای آن روانهای منوّر و ابدان مطهر خواستاریم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha